Hobby site over stempelen (en gewone dagelijkse dingen). Just love to stamp.

Volgers

dinsdag 16 juni 2020

Artist Trading Cards

Het is zo jammer dat de ARTSpecially beurs dit jaar niet door kon gaan vanwege de Corona. De stand was opgebouwd, maar moest weer worden afgebroken. dit is de plek waar ik mijn ATC's ruil,
Nu maar hopen dat het volgend jaar wel weer kan.
Vind je het leuk om mij te volgen? Op Facebook heb ik mijn eigen groep. 
Vrienden die ARTSpecially for you leuk vinden
Doe een verzoek en ik kan je goedkeuren.
Dit jaar heb ik heel veel standhouders kunnen helpen, want er werd natuurlijk niets verkocht. Ook heb ik digitale workshops gedeeld. Bij Barbara Gray uit Engeland heb je alleen potlood en papier nodig. Zij stuurt iedere dag een filmpje waarin zij precies laat zien hoe je een van haar tekeningen kunt maken. heerlijk rustgevend.




Geen opmerkingen: