Mijn allergrootste hobby is stempelen. Dat doe ik nu ongeveer 12 jaar. Ik maak kaarten en Artist Trading cards. Samen met mijn vriendinnen-groep "De Stamping Queens" ga ik naar beurzen en volg ik workshops. Artist Trading Cards ruil ik wereldwijd. Sinds oktober 2010 volg ik Quilt-lessen. Alles wordt met de hand gemaakt. Op mijn Quilt blog zal ik het resultaat laten zien van mijn Quilts. http://inekeoriginal2.blogspot.com
"Never too old to learn".
Ik wens je veel kijk plezier.
Ollie the sailor
-
Ollie the Sailor is gewoon te leuk, dus hier nog een keer een kaartje met
de inmiddels beroemde zwart witte kater.
De achtergrond is weer bewerkt met di...
Which Way?
-
This week on Sunday Postcard Art, the theme is ARROWS
Ive made a collaged postcard, using various images from collage image
books. Stamping, splatters a...
PaperArtsy Blogpost With three things
-
My new PaperArtsy Blogpost:💗 With three things. This time three of us
used the wonderful mini stamps and tissue paper by Seth Apter, and
Infusions. I m...
Good Luck
-
Not the usual wedding card :) Wishing a couple a long and happy life
together.
*Een ongewone trouwkaart. Wensen voor een lang en gelukkig leven samen.*
...
PLEASE UPDATE THE RSS FEED
-
The RSS feed URL you're currently using https://follow.it/stempelyvon will
stop working shortly. Please add /rss at the and of the URL, so that the
URL w...
Renovatie
-
Tja en dan zijn de Januari en Februari maand toch voorbij gevlogen!
Vroeger toen ik nog een jongedame was haha, leek er in mijn beleving geen
eind aan d...
Quick and easy
-
Here I am again and would like to show you my 3th card as a guest designer
for Chocolate Baroque. This time I made two simple cards.
I used the stamps...
2439 GREEN
-
I have a last spread for Art Journal Journey's GREEN
topic made with pieces of napkin and handpainted gouache roses and leaves
in one of my Altered Books....
Pronty by Jolanda stencil 470.770.014
-
Oja, de 3e lijn produkten van Pronty by Jolanda zijn ook weer super.
Met dit stencil. de 470.770.014 heb ik deze gave achtergrond gemaakt.
Wi je weten ...
See you soon
-
Vandaag weer en kaart met oudere stempels
Ik ben begonnen met een witte kaart
Dan een wit paneel gesneden en hier met distress inkt de varens van sheet
04...
Girls and Cats
-
I have exciting news to tell, I have my own productline out with Studio
Light.
Isn't that awesome? I am over the moon ......woohooo
Ik heb spannend nieu...
Welcome to Love to Scrap
-
Get your daily fill of scrapbook ideas, paper pieceings, layouts, and fun!
Discuss the latest products and share tips n tricks.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten